sobota, 10 września 2011

9 września 2011

    Należy mi się kara za brak wpisów normalnie.. wiem.. Nie miałam czasu.. Pracowałam całe wakacje. W sumie to było nawet dobre, no bo mogłam sobie dorobić i w ogóle. Tylko trochę mało odpoczynku, ale cóż. Takie jest życie. W ten zatem sposób 'zleciały' mi wakacje. Z Darkiem się widziałam. ; ] (pisałam o nim w poprzedniej notce). A poza tym to nie wiem..
    Zaczęła się szkoła.. Zajebista szkoła. ; ] Mam, co prawda, dużą klasę, która zawiera profile: technikum hotelarstwa (moja grupa), technik kucharz i technik rolnik. Razem są to 32 osoby. Hotelarzy jest najwięcej, ale szkoda, że mamy tylko dwóch chłopaków, a w tym jeden hmm.. dziwny, nieogarnięty i wgl.. nie umiem go określić. Ludzie z mojej grupy są zajebiści. W zasadzie wszyscy się ze sobą dobrze dogadujemy itp. O wiele lepiej niż z moją poprzednią klasą. Zatem jest pozytywnie.
    Kumpluję się najbliżej (jeśli chodzi o osoby z klasy) z Darią. Jest śliczna, zwariowana jak ja i ma piękne, hipnotyczne oczy, i jest bi, jak ja. Ale to już druga sprawa.. ; ]
    Postaram się napisać niebawem..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz